Termeni si conditii
UZBO este denumirea comerciala a SC CUBECA PRO SRL, persoana juridica cu sediul in Aleea Bradului, nr.16, Stefanesti, Arges, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul nr.J03/2361/2017 avand CUI RO38269449
Va rugam sa cititi acesti termeni si conditii cu atentie pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului. Utilizarea acestui site implica acceptarea tacita a termenilor si a conditiilor de utilizare prezentate mai jos, care reprezinta intelegerea (contractul) dintre parti.
In calitate de autor/ proprietar/ administrator al site-ului www.uzbo.ro, isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestuia, precum si Politica de confidentialitate, Termenii si conditiile de folosire, fara o notificare prealabila. Astfel, va rugam sa vizitati periodic aceasta sectiune pentru a verifica termenii si conditiile pe care ati agreat sa le respectati.
Vanzatorul – CUBECA PRO S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Aleea Bradului, nr.16, Stefanesti, Judetul Arges, avand numar de ordine in Registrul Comertului J03/2361/2017, cod unic de inregistrare fiscala RO38269449, cont bancar denumita in cele ce urmeaza “Vanzatorul”.
Utilizator – orice persoana fizica care are varsta de majorat implinita sau persoana juridica, legal constituita, inregistrata pe Site, direct, sau prin reprezentantii sai legali, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice Site-ului din
sectiunea Termeni si Conditii Online .
Cumparator/Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta de majorat implinita sau persoana juridica sau orice entitate juridica, legal constituita, care isi face un Cont in Site, care are sau obtine acces la Continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Vanzator (electronic, telefonic etc.) in baza crearii unui Cont si/sau in baza unui acord de utilizare existent intre Vanzator si acesta si care, acceptand Termenii si Conditiile Online, efectueaza o
Comanda valida pe Site (initiaza, completeaza si finalizeaza o Comanda).
Inainte de a fi Cumparator/Client, orice persoana fizica, persoana juridica sau
orice entitate juridica care isi face un Cont in Site, devine mai intai
Utilizator.
Varsta
de majorat – varsta implinita de 18 ani pentru ambele sexe;
Cont –
sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite
Utilizatorului/ Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii
despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi,
garantii Bunuri etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate
informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si
actualizate.
Cos/Cosul
meu – sectiune din Cont care permite
Utilizatorului/Cumparatorului/ sa adauge Bunuri si/sau Servicii pe care doreste
sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul
in care Bunurile si/sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii
prin efectuarea Comenzii, Utilizatorul/Cumparatorul va beneficia de serviciul
oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si/sau Serviciilor prin
primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Site –
magazinul online gazduit la adresa web www.uzbo.ro si subdomeniile acestuia.
Comanda –
un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si
Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul
Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si/sau Servicii de pe Site.
Bunuri
si Servicii – orice Produs sau Serviciu listat pe Site,
inclusiv Produsele si/sau Serviciile mentionate in Comanda, ale caror
caracteristici au fost agreate de Cumparator, care urmeaza a fi furnizate de
catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat, inclusiv
documentele aferente mentionate in prezentul Document.
Campanie –
actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau
Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de
timp stabilita de catre Vanzator.
Contract –
reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara
prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului. Comanda valida
confirmata de catre Vanzator, conform celor specificate in prezentul document,
constituie Contract
Continut
– reprezinta:
- toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel
accesate prin utilizarea unui echipament electronic; incluzand, dar
nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale,
imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate
pe Site, care sunt detinute de UZBO, acesteia fiindu-i rezervate toate
drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de
utilizare si/sau publicare);
continutul oricarui e-mail trimis Utilizatorilor/Cumparatorilor/Clientilor de
catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare
disponibil;
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator
al Vanzatorului, Cumparatorului/Clientului, conform informatiilor de
contactare, specificate sau nu de catre acesta;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de
Vanzator intr-o anumita perioada;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de
catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o
anumita perioada;
- date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Review –
o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun si/sau
Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii
acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul si/sau
Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre Vanzator si/sau
producator.
Rating –
modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui
Utilizator/Client/Cumparator fata de un Bun sau Serviciu. Rating-ul se exprima
sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la o stea, la cinci
stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de
Utilizator/Client/ Cumparator asupra unui Bun sau Serviciu.
Comentariu –
apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt
comentariu.
Intrebare –
formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a
obtine informatii despre Bunurile si/sau Serviciile din pagina respectiva.
Raspuns –
informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului
care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Bun. Raspunsul
reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt
Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.
Document –
prezentele Termene si Conditii.
Comunicari
Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi:
e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.), continand informatii generale
si tematice, informatii cu privire la Produse/Bunuri similare sau complementare
cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau
promotii, informatii referitoare la Bunuri si/sau Servicii adaugate in
sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari
comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Tranzactie –
incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau
Serviciu de catre Vanzatorul, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor
procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea
de livrare.
Taxa
de timbru verde – taxa reprezentand Contribuţia anuala
pentru Echipamentele Electrice și Electronice Puse pe Piaţă în România
exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu
preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a
deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de
legislatia in vigoare.
Specificatii –
toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt
precizate in descrierea acestora.
Cod de
validare de tip captcha – este un cod instituit unilateral
de către Vanzator (Administratorul Site-ului Vanzatorului) prin care se
verifică că Utilizatorul este uman și nu un program informatic.
Newsletter -
mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra Bunurilor,
Serviciilor si/sau Promotiilor desfasurate de catre Vanzator intr-o anumita
perioada, fara nici un angajament din partea Vanzatorului cu referire la
informatiile continute de acesta.
Link –
legatura intre documente/module/pagini apartinand Site-ului (link-uri interne)
sau intre Site si alte site-uri relevante exterioare acestuia (link-uri
externe).
Drepturile
Clientilor/Cumparatorilor, asa dupa cum sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003,
actualizata si republicata, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate
acestora, precum si in actele normative incidente in materie, nu sunt afectate
prin prezentul Document.
Neacceptarea unei comenzi
Ne rezervam dreptul de a nu onora nicio Comanda si de a anula Comanda efectuata de Cumparator fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta si fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii, si nu numai:
1. Produsul comandat nu este disponibil;
2. Exista erori legate de pretul sau de descrierea produsului;
3. Datele furnizate de Cumparator sunt incomplete si/sau incorecte;
4. Cumparatorul nu confirma comanda sau nu poate fi contactat pentru confirmarea acesteia;
Renuntarea la produsul achizitionat (Renuntarea la cumparare)
Conform legislatiei in vigoare, posibilitatea de retur al unui produs fara a preciza motivele se aplica numai cumparatorilor persoane fizice (detalii in O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative).
Notificarea de retur se face in scris la contact@uzbo.ro in termen de 14 zile calendaristice incepand din ziua in care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produsului.
Cumparatorul care renunta la cumparare in conditiile legii va suporta costurile directe legate de returnarea produselor (art 14 (2), O.U.G. Nr. 34/2014 ). Produsul va fi trimis prin curier de catre Cumparator catre depozitul central.Produsele se trimit Vanzatorului in starea in care au fost primite, in cutia originala, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Renuntarea la cumparare nu va fi acceptata in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.
Daca renuntarea la cumparare este aprobata, Vanzatorul va returna contravaloarea produselor la care Cumparatorul a renuntat in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii notificarii de retragere din prezentul contract, dar nu inainte de a receptiona produsul respectiv. Suma va fi rambursata prin ordin de plata in contul clientului. Eventualele taxe de transport si de manipulare, aferente comenzii initiale, nu se returneaza.
In cazul in care, in urma returului, Vanzatorul constata o diminuare a valorii produsului datorata manipularii, va percepe Clientului o taxa de resigilare. Pentru a evita aceasta situatie, Cumparatorul este sfatuit sa supra-ambaleze produsul si cutia originala intr-un alt ambalaj, pentru a le proteja mai bine.
Urmatoarele produse nu beneficiaza de dreptul de renuntare:
• Produsele aprovizionate conform specificatiilor Cumparatorului, pe baza de comanda speciala;
• Produse identice achizitionate si desigilate (peste 2 bucati);
• Produse care prezinta urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de instalare, de folosire, de uzura sau de consum;
• Produse care prezinta seriile complet sau partial sterse, urmele unor socuri;
Timpul de livrare
Timpul de livrare este de 2-5 zile lucrătoare dacă nu este menţionat altfel. Vă vom informa în cel mai scurt timp prin telefon sau email dacă produsele comandate nu se află pe stoc la momentul comenzii.
La Comandă – bunul nu exista in stocul
Vanzatorului si urmeaza a fi comandat de Vanzator de la Furnizor
Posibilitatea anularii unei comenzi este
disponibila prin trimiterea unui e-mail catre adresa: contact@uzbo.ro.
Daca v-ati razgandit si nu mai doriti un Bun din comanda,
doriti alt Bun decat cel comandat sau nu mai doriti niciunul dintre
Bunurile comandate, ne puteti anunta cat mai repede la nr. de telefon: +40745
22 99 98 sau pe adresa de e-mail: contact@uzbo.ro.
Colegii nostri de la Relatii Clienti vor face tot posibilul sa va modifice sau
sa va anuleze Comanda.
Dupa ce ati inregistrat comanda, puteti urmari statusul acesteia din contul
Dvs. de Client, in sectiunea “Comenzile mele”.
FACTURARE – PLATA
Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul Site-ului www.uzbo.ro sunt in lei (RON)
si includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
Pretul, modalitatea de plata, termenul de plata, termenul de
livrare sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre
Cumparator o factura pentru Bunurile si/sau Serviciile livrate, obligatia
Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii
conform cu legislatia in vigoare.
Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta
Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Vanzator, precum şi
pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin
adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la
adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii,
Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este
cazul datele din Contul si de a le comunica prin e-mail Vanzatorului si de a
accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in
Cont.
Prin aceasta modalitate de comunicare,
Cumparatorul, accesand Contul sau e-mail-ul furnizat la deschiderea Contului,
va detine o evidenta a facturilor emise de Vanzator, putandu-le salva si arhiva
la randul sau in orice moment si in orice modalitate doreste.
Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa
primeasca facturile in format electronic, prin adaugarea acestora de catre
Vanzatorul in Cont sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail
mentionata in Contul sau. In cazul in care aceste
informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont
sau in email-ul furnizat, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de
e-mail: contact@uzbo.ro.
Datele cardului bancar/de plata ale Clientului/
Cumparatorului nu vor fi accesibile pentru Vanzator si nici nu vor fi stocate
de catre de Vanzator sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci
doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei (de exemplu o Banca sau un
IFN) sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare
a cardului, cu respectarea dispozitiilor incidente in domeniul stocarii
datelor, despre a carei identitate Clientul/ Cumparatorul va fi informat,
anterior introducerii datelor.
Services S.R.L.,
o societate organizată în baza legii române, având sediul în Str. Mizil,
nr. 2C, Bloc Socum, etaj 1, dreapta, Sector 3, București, România,
înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J40/9950/2006, cod unic de
înregistrare RO18773866, societate care detine proprietatea asupra portalului
de plati “EUPLATESC” (utilizat
de Vanzator in procesul de vanzari online) si care gestioneaza functionarea
acestuia.
Cumparatorul/Clientul va avea la dispozitie mai multe
modalitati de plata, descrise mai jos:
- plata online cu cardul bancar in
contul Vanzatorului, indicat pe Site;
- plata prin virament cu Ordin de
Plata in contul Vanzatorului, indicat pe Site;
- plata ramburs efectuata catre
reprezentantul Firmei de Curierat care va livra Bunul;
- plata directa catre reprezentatul
Vanzatorului care va livra Bunul;
In cazul optarii pentru plata pretului Bunului prin virament bancar cu Ordin de
Plata, va rugam sa indicati in mod expres numarul Comenzii (facturii proforma)
in cadrul Ordinului de Plata, pentru o mai eficienta gestionare a platilor de
catre Vanzator.
ATENTIE: Prin
exceptie la cele mentionate mai sus, in cazul efectuarii unei comenzi pentru un
bun care are ca status: La
Comandă, sau a unei comenzi mixte care cuprinde cel putin un
bun care are ca status: La
Comandă, Vanzatorul poate decide sa ofere
Cumparatorului/Clientului ca si optiune de plata exclusiv plata online cu cardul bancar in contul Vanzatorului,
Cumparatorul/Clientul nebeficiind in acest caz si de celelalte optiuni de plata
mentionate mai sus. Modalitatile de plata permise vor putea fi vizualizate la
momentul finalizarii comenzii.
In cazul optarii de catre Client pentru efectuarea platii
pretului prin sistemul de plata online sau prin virament bancar cu Ordin de
Plata, in vederea achizitionarii oricarui Bun ori Serviciu de pe Site,
Vanzatorul nu va livra Bunul achizitionat/comandat de pe Site, pana cand Pretul
Bunului si/sauServiciilor nu intra contul Vanzatorului. In situatia in care
Pretul Bunului si/sau Serviciilor nu intra in Contul Vanzatorului in termen de
15 zile calendaristice de la data efectuarii Comenzii, Comanda va fi anulata si
se considera a nu fi existat, Vanzatorul fiind exonerat de orice raspundere, de
orice natura fata de Client.
Pentru motive de securitate a Tranzactiilor este recomandat ca Utilizatorul/ Cumparatorul sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Deasemenea, nu este recomandata divulgarea parolei de acces in cont si se recomanda folosirea unei parole cat mai complexe care sa asigure acesteia un grad mai puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).